Der indkaldes til ordinær generalforsamling i klubbens lokaler, mandag den 19. januar 2009, kl. 19.10
Dagsorden er ifølge vedtægterne følgende:
01. Valg af dirigent
02. Valg af referent
03. Formanden aflægger beretning
04. Kasseren fremlægger det af revisoren revidere og af bestyrelsen godkendte regnskab
05. Budget og kontingent for kommende år fastlægges
06. Indkomne forslag
07. Valg af formand - lige år
08. Valg af kasserer - ulige år
09. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer - hvert år
10. Valg af 1 suppleant - hvert år
11. Valg af 2 juniorer til juniorbestyrelsen - 1 i lige år og 1 i ulige år
12. Valg af revisor og revisorsuppleant - hvert år
13. Eventuelt
Husk !!!!!!!
Forslag der ønskes drøftet på generalforsamlingen skal være Formanden@glostrup-dart.dk
i hænde senest 14 dage før generalforsamlingens afholdelse.
Der gøres opmærksom på vedtægternes § 10:
Stemmeberettigede er de seniormedlemmer der oppebærer gyldigt medlemskab af klubben,
som har været medlem i klubben minimum 6 måneder, og som ikke er skyldig i kontingent.